18 Temmuz 2011 Pazartesi

kimse çarpılmasın,amin

Yazmayayım diyorum ama...

Bugün çok acayip olmayan bir şey oldu.Böyle şeyler genelde olur ve kendinizi pek iyi hissetmezsiniz öyle zamanlarda.Mutfaktan bildiriyorum size şu an,daha doğrusu mutfakla birleşmiş balkondan.Tezgahta ortasından kesilmiş bir karpuz var,kutuplardan basık yanlardan şişkin.Tam ortasından kesilmiş karpuzun tam orta yerine kocaman bir bıçak saplanmış.İşte bugün tam olarak öyleyim.

İç sıkıntısı çok acayip bir şey.Ya da değil.Aynı zamanda sıradan,rutin falan.Yoruyor biraz.İnternetten kendim kadar topuklu ayakkabı siparişi vereceğim şimdi.Bunun tek suçlusunun kim olduğunu biliyorsunuz tabii sizler.Hayıır!İradem değil,kesinlikle iftira.İç sıkıntısı yaptırıyor bütün bunları.O değil de beyaz mı alsam turuncu mu?Turuncu iyidir,renktir,yeniliktir.Öyle yapayım en iyisi.Beyaz renk değil mi diyenleriniz olabilir.Beyaz renk ama turuncu kadar "çok renk" değil.Oha saçmalamayı abarttım.

Karpuz diyorduk.Ne güzel şeydir karpuz.Bir yaz mucizesi adeta.%90ı da suymuş,öyle duydum bi yerlerden.Ama acı çekiyor karpuz.Tabii bunlar benim uzaktan gözlemlerim.

Gözüm rendeye ilişti şimdi de...Ben gideyim de biraz kedi seveyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder