11 Ekim 2010 Pazartesi

Kalorifersiz,mutlu,kutlu,Evşen'li bir doğum günü yazısı

Sinir bozucu bir gündü,hem de çoook.Bildiğim,alıştığım her şey rayından çıkmış bir tren gibi onu güzel gözleriyle süzen öküze doğru ivmeli bir hareketle yol almaktaydı.Düzenim sarsılmıştı yani,hem de hiç olmadığı kadar.İçimden kendime bu kadar ağır ithamlarda bulunduğum bir gün daha olmadı galiba o günkü gibi.Türkiye'nin en Doğusundan,florasından koparılan bir çiçek gibi dikilivermiştim İç Anadolunun orta yeri olmasa da ortaya yakın bir yerlerine.Güneşin erken doğmasını beklerken alacakaranlık kuşağında bulmuştum kendimi.Yeni habitatımda ilk günümdü,gerçekten pek bir zordu,ama bir şekilde geçti(Bu noktada girişi fazla uzattığımı farketmiş bulunmaktayım) Neyse işte yurda kaydoluyorum,babam beni yurda bırakıyor,gözlerimden yaşlar süzülüyor falan(hızlı çekim) Sonra odama çıkıyorum ağlamaklı bir surat ifadesiyle.Valizi bir köşeye fırlatıp etrafı izliyorum anlamsız bir şekilde.O sırada kapı açılıyor gözlüklü bir kız dalıyor odaya.Üzerinde bir t-shirt bir de eşorfman altı var -yurt hali anlayacağın-."Hoşgeldin" diyor bana gülümseyerek."Hoşbulduk" demeye halim bile yok..."Ben Evşen" diye kendini tanıtıyor ve annesinin halıları yeni sildiğini ayakkabıyla girmesek iyi olacağını,bir de yardıma ihtiyacım olup olmadığını soruyor.Geçiştirme bir kaç cevap verip,teşekkür ediyorum kibarca.O da yukarıya çıkacağını,bir ihtiyacım olursa çağırmamı tembih ediyor.İlk değerlendirme yapmak bile gelmiyor içimden,mezbahanedeki koyun gibi bir duygudurum içerisindeyim zaten.Öyle geçiyor ilk gecemiz.
Sonra yavaş yavaş silkinip kendime gelmeye başlıyorum,durulmadan sonra dalgalanma evresi yani.Yavaş yavaş tanımaya başlıyorum onu.Kadife gibi bir sesi olduğunu öğreniyorum bir gün,diğer gün el kol hareketlerinden hoşlanmadığını,yurttaki hizmetlilerin yorumlarından annesinin temizlik hastası olduğunu,eski yurt arkadaşından çok çektiğini ve bana da temkinli yaklaştığını farkediyorum.Kestane şekerini de çok sevdiğini öğrendiğimde onunla çok iyi anlaşacağımızı anlıyorum.O da beni tanımaya çalışıyor bu arada,Ramazan dolayısıyla Lider'den elimde profiterol,kaymaklı ekmek kadayıfı,sütlaçla döndüğümü görünce açılan faltaşı gibi gözlerini unutamıyorum.7/24 beraber vakit geçirmeye başlamıştık,tuhaf ama sıkılmak söz konusu bile değildi o süre zarfında.Uyku konusunda bana benzemeye başlamaktan şikayet ediyordu bazen,bazen de yeni oda arkadaşımız hakkında teoriler üretiyorduk birlikte.Böyle böyle geçiverdi 2 yıl,üçüncü yılımız da başlamış bulunuyor.Artık evli,mutlu,huzurluyuz seninle...Ah bir de kaloriferli olsak keşke :) Şu anda ders çalıştığımı düşünürken ben ve gribal enfeksiyona sebebiyet veren virüslerim bu satırları yazıyoruz sana.
Kimsenin bilmediği karanlık dehlizlerimin çoğuna giriş hakkın var senin.Bazen bir Tadelle Bitter,bazen sevdiğim bir türkü,bazen de içten tavırlarınla kazandın o hakları :) Hiç bir zaman sana olan güvenim zedelenmedi,umarım senin için de öyledir.
Erkekler üzerine kurulu hipotezlerimiz teoriye dönüştü seninle,yanılma şansımız yok gibi bir şey.Sivas caddesi yürüyüşleri çok şey kazandırdı bize sanırım :) An itibariyle şunu idrak ediyorum;bu iki-üç yıllık süre zarfında seninle beraber büyüyüp olgunlaştık biz.Birbirimizi gaza getirme konusunda pek bir başarılıydık (bkz:sıcak poğaça). Bütün bunları yapma sebebimiz birbirimiz için en iyisini istememizdi,ama bazen ne yaparsak yapalım olmuyor bazen :)
İyi ki varsın benim Nutella kadar eşsiz emsalsiz arkadaşım.İyi ki hayatıma girmiş o şen sesinle aydınlatmışsın dünyamı...Sözü uzatmadan Facebook'ta birbirimizin duvarına yazdığımız şeylerden alıntılar yaparak doğum gününü kutlamak istiyorum buradan:

Evşen AkşitBeyza Koca: ‎7 gün 23 saat ne demek ???? Nasııl bir özlemdir bu bilir misin sana duyulan ..... Sadece ve sadece fayans kaplı mekanlarda senden ayrıldığım için olsa gerek şu aniden başlayan yokluğun beni darmaduman etmesin de ne yapsın sorarım sana ??? Şimdi doktor hanım rica ediyorum sizden derdime çareyi de bulun artık .........
Beyza KocaEvşen Akşit: Ne de güzel yazmışsın,ne de mutlu etmişsin sen beni öyle.Ben de özledim ben de resmin var şu an elimde.Sana koşmak isterim,derman yok dizlerimde.Nasıl geçecek şu iki hafta valla çok özledim ben.gitgide daha çok alışıyorum galiba.Nev-i şahsına münhasır güzellik,öpüyorum seni!
21 January at 17:37 · ·
Beyza:Beyza KocaEvşen Akşit: Sen doğdun ya,,,,,,,iyi ki doğmuşsun :PPP
12 October at 01:19 · ·
    • Evşen Akşit iyi ki doğmuşum yaa ben mutlu, sen mutlu,o da mutlu, herkes çok mutlu :P
      12 October 2009 at 01:21 ·
    • Beyza Koca Sen doğmasaydın ya,ne yapardım ben ya :D
      12 October 2009 at 01:21 ·
    • Evşen Akşit yarım kalmak öyle birşey olurdu heralde beyzaaaa :P bi de ukalayım bi de ukalayım :)
      12 October 2009 at 01:22 ·
    • Beyza Koca Hadi uyuyalım artık yaa :) Rüyalarında "aradığını" bulman dileğiyle :P
      12 October 2009 at 01:22 ·
    • Evşen Akşit gündüz aranmakla itham edildiğimiz yetmiyormuş gibi bi de gece miiiiiiii :) aman tanrııımmmmmmmm :)
      12 October 2009 at 01:23 ·
    • Beyza Koca Dipnot:yarım değil çeyrek bile olamazdım o zaman :P Bir de yağcıyım,bi de yağcıyım :)
      12 October 2009 at 01:23 ·
    • Evşen Akşit bi de tatlısın bi de tatlısın :)
      12 October 2009 at 01:24 ·
    • Beyza Koca ‎=) 99 arkadaşın olmuş,100. kim olacak acaba? Bir de utangacım,bi de utangacım iltifatı görünce hemen konuyu değiştiririm :) Hadi anacım ben yatıyorum ii geceleeer :) Şu yorumların özeti:Sen iyiki varsın "kiii" :D
      12 October 2009 at 01:25 ·
    • Evşen Akşit ‎:) 100.arkadaşım olmaya hak kazanacak talihliye hediyelerimi gösteririm ne dersin :) neyse yatma vaktii yarın fena olacak :) sen de iii ki varsın yalnız değilim sayende kiiii :)
      12 October 2009 at 01:27 ·
    • Yusuf Karboğa bi bu eksikti,sanalda ortalığı karıştırmadıgınız ;)) ama harbiden yha iyiki doğmuşun ewşen,seni seviyoruz(yüzlerce arkadaşın adına:))
      12 October 2009 at 14:21 ·
    • Evşen Akşit ‎:)teşekkür ediyorum bence de iyi ki doğmuşum ben :P biz de seni seviyoruz yusuuff aklın karışık olsa melankolik olsan da :)
      Evşen AkşitBeyza Koca: Özlemek , hem de çok fazla..............
      17 August at 14:13 · ·
        • Beyza Koca Nebalet gibi "beni özleyin anacığım" dediğim için oldu bütün bunlar :) Ama ben de seni pek çok özledim çikita muz......
          17 August at 15:25 ·
        • Evşen Akşit Nebalet ???
          17 August at 15:25 ·
        • Beyza Koca Olacak O Kadar'da haberleri sunan kafasına kocaman iki çiçek takan hatun :)
          17 August at 15:28 ·
        • Evşen Akşit adı nebalet miydi onun ben onu çıkaramadım bebişim :D ama farketmez ya sonuçta özlemişiz işte :)
          17 August at 15:28 ·
        • Beyza Koca Nebalet çık aradan beni müstakbel ev arkadaşım ile bırak lütfeen.
          17 August at 15:34 ·
        • Evşen Akşit sence burda başbaşalık mümkün ??? :P
          17 August at 15:37 ·
        • Beyza Koca Az kaldı az,seni Roaccutane'ın tüm etkilerinden kurtarmaya geliyorum :)
          17 August at 15:43 ·
        • Evşen Akşit gel gel aman gelişine, gül gül aman gülüşüne hayran olayım :))))
          17 August at 15:44 · · 1 person
          Beyza KocaEvşen Akşit: Wallaşalım mı? :)
          07 March at 23:20 · ·
            • Evşen Akşit wallaşalım :D
              07 March at 23:29 ·
            • Beyza Koca güzelleşelim mi? :)
              07 March at 23:30 ·
            • Evşen Akşit her zaman her yerde :D
              07 March at 23:31 ·
            • Beyza Koca Enayilenelim mi :)
              07 March at 23:31 ·
            • Evşen Akşit ben almiim kalsın :)
              07 March at 23:32 ·
            • Beyza Koca Kaderinde var,yazmışsa bozmak olmaz.
              07 March at 23:33 ·
            • Evşen Akşit kader kahpe kader ağlarını ördün mü.... :))))))


              UZUN LAFIN KISASI:SEN DOĞDUN YA...İYİ Kİ DOĞDUN :))) TEKRAR VE TEKRAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder