17 Ekim 2010 Pazar

Hey dünyalı! ben dostum.17.02.2010

3/4 ü sularla kaplı olan yeşilli,bol mavili gezegen!Tamam,benim etrafımda dönmek zorunda değilsin,Ay'ın sana yalakalık yapıp,istihbarat sağlamasıyla da sorunum yok.Merkür'le Satürn'ü aynı anda idare edebilirsin,çapkınlıklarına da eyvallah.
Ozon tabakanın delinmesi,yeşillerinin yok edilmesi,buz dağının görünen yüzünün yok olması beni gerçekten üzdü,ama kendi problemlerimden ötürü bir türlü vakit ayıramadım sana,özür dilerim.
Arada bir rotanda değişiklik yapsan,zıt kutupları birbirinden uzak tıutsan,manyetizmaya karşı gelsen,bizleri de üzmesen olmaz mı?Bence çok güzel olur,sen bunu bir düşün.
Ben seni sevdim,gerçekten de seviyorum.Tamam Peta'ya katılmamış olabilirim,Greenpeace için kendimi nükleer santrallere zincirlemedim,baz istasyonlarını protesto etmedim.Ama seni içten içe hep sevdim.Sevgili Dün-ya,"dün"'ü dünde bırak, "ya" da bugünü daha da yaşanabilir kıl.Seçim senin.Haydi ben yatayım,her zaman bana tembihlediğin gibi:Güneş balçıkla sıvanmaz,iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder